Ny promenadväg

Som jag tidigare skrivit så gick jag och Jennys kille ut och gick förut och inte ska jag vara sömre bara för att jag är i Malmö nu, så igår efter middagen så gick jag och Babe ut på en promenad, jag ville att han skulle visa mig en väg som jag kunde gå, även om han inte vill följa med varje gång, tänkte att jag ska gå den 2 ggr om dagen, en på morgonen och en på kvällen. Det var en riktigt bra väg, tog ca en timme att gå och det var upplyst hela vägen, helt perfekt. Så nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och läsa lite till, sen blir det på med mjukisarna och sedan ut och gå.
Sen hem och duscha och äta, packa väskan och dra till bibblan och plugga matte, känner att jag inte kan koncentrera mig hemma så lika bra att gå dit och sätta sig.

Hoppas att ni alla får en toppen onsdag. Onsdag? Herregud det är redan onsdag, fattar ingenting. Usch vad tiden går fort. Jaja, ha en bra dag iaf =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0