Malmö

Godmorgon alla söta. Ni har väl ställt fram klockan en timme?

Nu har jag vknat upp i Malmö, åkte hit igår. Myspys.
Var en riktigt seg dag igår, grått och regn hela dagen, men vi satt hemma och kollade på film, sen bar det av att åka iväg och köpa hem sushi. MUMS! Så det blev sushi och lite vin framför tvn, mycket mysigt. Sen hoppade jag i säng tidigt, lade mig och läste min bok, skönt värre.

Idag regnar det inte så förhoppingsvis kan det bli en fin dag, vi får hålla tummarna för att solen tittar fram.

Vet inte riktigt vad som ska hittas på idag. Babe ligger och sover fortfarande, han brukar aldrig sova så här länge, får snart gå in och puffa på honom =)
Men först ska jag dricka upp mitt kaffe och kolla runt mina dagliga bloggar, vi hörs snart igen mina söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0