Kan inte sova

Babe har åkt till jobbet och jag kan inte somna om, så nu blir det en liten lista =) Alltid lika kul när man har tråkigt.
Denna snodde jag från min lillebrors flickvän anneliemyrberg.blogg.se



1. Hur gammal är du om fem år? Hua... 32, gaaah!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min älskade mattebok

3. Hur lång är du? 169

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Alice i underlandet 3D

5. Vem ringde du senast? Christopher

6. Vem ringde dig senast? Lillebror Victor

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Funkar jättebra =) Puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Snyft, i slutet av januari, dags att åka och hälsa på snart

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag?
6.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Jag såg mamma kyssa tomten

14. Vilken är din favoritplats? Stranden

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, skolbänken

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På mitt hotell som jag ska ta över

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vad som fanns under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Halv åtta hos mig. Love Helge Skoog =)

19. Hur stor är din säng? 1.20 tror jag

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, som för tilfället bara står där och ser ledsen ut

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hotpants och linne

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6

23. Hur många landskap har du bott i? Öhh 3

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, Falun, nu Malmö och Hässleholm (pendlar)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hate strumpor, därför lääängtar jag till våren

26. Är du social? Japp

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry

28. Vilken är din favoritefterrätt? Mammas Lasagne och pappas fläskpannkaka

29. Tycker du om kinamat? Japp, fast Thai är godare

30. Tycker du om kaffe? Japp

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? På rygg

33. Kan du spela poker? Ja, men jag fuskar alltid, hihihihi

34. Tycker du om att mysa/kela? Självklart

35. Är du en beroendemänniska? På vissa saker

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja jag tror det =)

37. Vill du ha barn? Absolut

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja fast som sällskap till en annan

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och god mat

42. Äger du dyrbara smycken? Ett par örhängen jag arvt av farmor, vet ej hur dyra de var men för mig är de dyrbara

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Halv åtta hos mig, SOLSIDAN!

44. Kan du rulla med tungan? Öh nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa och lillebror

46. Sover du med gosedjur? Ja, Lars-Bruno heter min nalle, har haft han sedan jag föddes, och följer ALLTID med mig när jag åker bort

47. Vad har du för ringsignal? Vart ska vi sova inatt

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten Ja, en liten päls jag fick av mormor och morfar (alttså ingen riktigt päls, men en vit burrig sak)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett ljus

50. Flirtar du mycket? Ja, men inte för tillfället

51. Kan du byta olja på bilen? Olja? Bil?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Böter?

53. Vilken var den senaste boken du läste? Karriärer och köksbesvär av Sophie Kinsella, grymt bra, slukar 1-2 böcker i veckan

54. Läser du dagstidningen? Japp, får Sydsvenskan gratis

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men får Knasen ner skickad av mamma och pappa =)

56. Dansar du i bilen? Ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Tror det var någon rock kanal som babe har i bilen

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mattetal

59. När var du i kyrkan senast? På Lucia

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hua, ingen!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ 2-3 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Babe, en 4-rättersmiddag här hemma, han hade gjort allting själv

63. Vad lyssnar du på just nu? Nyhetsmorgon

64. Har du varit med i tidningen? Japp, Lidingötidningen 2 ggr

65. Vad är det konstigaste du ätit? Hmm. vet inte

66. Vem såg dig naken senast? Ja, finns nog bara en =)

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa/vit såklart

68. Hur imponerar man på dig? Med humor, och en flaska champagne =)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Morsan (en kompis) Victor

70. Har du någon piercing? 1 i naveln

71. Din största vinst? Att jag har världens bästa familj

72. Civilstånd? Pojkvän

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, mailen, ams, och alla mina bloggar jag läser

74. Är du fåfäng? Ja

75.  Ångrar du någonting du gjort? Nja, inte så speciellt

76. Hur gammal är din pappa? 64

77. Vilket är ditt drömjobb? Jobba på ett stort Hotell

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Mycket, resa tillexempel

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Fiskar när jag var liten, och vår älskade Shih  Tzu Fanny som blev en ängel för ett litet tag sedan ;(

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Nej det tänker jag inte

81. Svär du ofta? =)

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren

83. Kan du åka slalom? Äger ett bar slalomskidor och ner kommer man alltid =)

84. Vad har du ätit i dag? ingenting ännu

85. Vad har du för utbildning? Servitris och barnskötare

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Det innersta hårstrået kanske

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? De små kärlekshantagen som inte vill försvinna

88. Vilken är din bästa egenskap? Oftast glad, har lätt att träffa nya människor

89. Vilken är din sämsta egenskap? Har svårt att säga nej

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Öh, Elvis och  Marilyn Monroe

91. Saknar du något? Min familj

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, självklart

93. Vad gör dig ledsen? Otrohet, orättvisor och mkt annat

94. Vad gör dig glad? Massor

95. Har du varit gift eller förlovad? Förlovad

96. Vad ska du göra i helgen? Har inte bestämt något, men lite plugg ska det bli

97. Vad är det knasigaste du gjort? Gör tyvärr inte så mkt knasigt

98. Vad har du för laster? Smootihes och ciggaretter tyvärr, ja jag ska sluta

99. Vem är din förebild? Pappa

 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Fylla på kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0