Kaffe och nyhetsmorgon

Godmorgon alla söta.

Sitter här med kaffet och tittar ut genom fönstret, ser ut att bli en  fin fin dag. Underbart, har aldrig längtat så mycket efter våren och sommaren som just nu. Men nu är det snart dags =)

Igår var vi på O´Lerasys och kollade på matchen mellan GAIS-MFF, det var den tråååkigsate matchen på länge, dels så slutade den 0-0 men det hände ju ingenting. Nu håller jag ju defintitivt inte på något av dessa lag, utan för mig finns det bara ett lag: Stockholms stolthet!
Den 26/4 är det MFF-DIF, det ska bli riktigt kul att gå se den här nere. Jag i DIF klacken och babe i MFF klacken, hahaha. När allsvenskan drar igång, då är det verkligen vår.

När jag har druckit upp mitt kaffe så ska jag ge mig i och gå, har nästan blivit ett beroende, så himla skönt att vara ute och bara låta tankarna flyga iväg. Sen blir det de gamla tråkiga. Plugga! Snart är 3 av mina ämnen slut, då är det bara att ge sig på bkurserna till dessa. HUA! Men i augusti är alla slut, kul att få plugga under sommaren, fast iof, en fin dag på stranden med en bok i handen (hihi rimmade) gör inte så mkt =)

Puss på er och ha en toppen toppedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0