Ingen dator

Hej min älskade blogg, som jag saknat dig.... Men min dator står här bredvid mig och vill inte starta, helt underbart, inte nog med det så har den formaterats om så ALLTING är borta, alla arbeten, alla foton, ja allt, det hände i höstas också, så nu hade jag byggt upp allting men så bara PANG! Borta IGEN! Just nu känns det som jag skiter i mina arbeten, det som gör mest ont var att jag hade foton på Fanny, hennes sista dagar i livet då jag träffade henne, men men.

Så nu är det bara att börja om från början igen. Tror jag ger upp snart.

Har iaf haft en toppen helg. I fredags åkte jag iväg och mötte upp älsklingen på jobbet så åkte vi och handlade. Åkte hem och lagade god middag, kollade Let´s Dance och Solsidan.

Lördagen, vaknade som ett annat pensionärspar 6,25, gick upp och kokade kaffe och kollade barnprogram. Jag lagade världens mysfrukost med nybakta scones, smootie mm. Sen lite mer pensionärsvarning, IKEA! Vi var där en halvtimme efter de öppnat =) Vi åkte runt och fixade lite saker, sen åkte vi hem, jag somnade på soffan, vaknade av att min underbara älskling kommer in och säger att snart är förrätten klar, går ut i köket och där har han dukat upp huuur fint som helst med tända ljus och så. Det blev en 4 rätters men jag orkade bara 3 =)

Förrätt: Italiensk salami och skinka med riccola och en dressing han gjort själv samt källafranska? som han bakat själv
Varmrätt: Korvgryta med ris
Efterrätt 1: Panacotta som han gjort själv
Efterrätt 2: Chokladpudding mid ROSA grädde och minimachmallows (vet ej hur det stavas)

Allt detta har han stått med medans jag har legat och sovit som en annan slappis =) Självklart hade han ställt fram en flaska kallt vin också.
Snacka om en underbar kille.

Kommentarer
Postat av: Danne

Fungerar datorn bättre nu då?

2010-03-02 @ 13:55:08
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0