Godmorgon alla söta

Då sitter man här klarvaken igen, har vart vaken sedan halv sju, la mig på soggan och tog en kopp kaffe och läste lite i min bok, men det gick inte att somna om, jaja, man får väl ta och hitta på nåt, såg på vädret att det skulle bli åtta grader idag, men just nu ser man inte ut för all dimma, så jag är inte så sugenpå att ge mig ut på en promenad just nu, men det kanske spricker upp.

Igår fick jag värsta överraskningen när jag satt hemma och pluggade, mobilen pep till och jag fick ett sms av en killkompis som var i Malmö så han undarde om vi skulle gå ta en fika, gissa om jag blev glad, att jag fick träffa en av mina kompisar här nere. Så vi tog en fika på Waynes, galet trevligt.

Sen hände det inte så värst mycket mera, åkte hem, lagade carbonara, kollade på Boondock Saints II, en mycket bra film enligt mig, sen blev det drömmen om Italien och en liten glutt på Fuskbyggarna, sen orkade inte ögonen mera så det blev sängen och lite läsning.


 

En mycket bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0