Bulagriens övergivna barn

Man kan inte annat än att gråta när man ser sådant här, sitter och pluggar me tv´n på, vet inte riktigt vad de är men blicken fastnar då jag ser att det är en massa undernärda barn, jag höjer volymen och förstår att det handlar om ett barnhem. Och fyyyy fan säger jag bara. Dessa barn, hur har dom det? Undernärda och smutsiga så det skriker om det, de ända de gör är att sitter och gungar fram och tillbaka. Man ser deras skelett och de har blöjor fast det är äldre. De blir slagna av personalen och det ända personalen gör ar att tvätta och mata dem, inget annat. De flesta barnen är sängliggandes. Jag mår verkligen illa när jag ser sådant här. Jag vill bara åka till barnhemmet i fråga och sparka all personal i arslet (ursäkta uttrycket men jag finner inga ord) Ett av barnen sög på tummen för mycket så de kapade av den. Hallå, de kapade av tummen!!!! Jag kan inte förstå att sådant här händer, det finns inte. Jag önskade att jag kunde åka dit och ta över hela stället, ge dem mat och kläder, pussa och krama dem, leka och busa med de små liven. Det har inget liv och ingen som bryr sig, det är verkligen hemskt att se, men samtidigt går det inte att sluta. Jag hoppas verkligen att någon gör något för dessa barn, för det här är den värsta dokumentären jag har sett. Jag kommer drömma mardrömmar. Hoppas att någon åker dit och klipper av personalens fingrar så det inte kan skada dessa osklyldiga barn...... Nä, måste ta en cigg, jag blir så upprörd!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emmyg

tack söta du :D

2010-03-30 @ 15:43:52
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0