ZzZzzZZzzZZzZzzZ

Halllo Bojje.
Sitter fortfarande och pluggar klockan är snart halv elva. HUA! Men det är faktiskt roligt. Har suttit med turism kursen nu och det är verkligen intressant. Men känner att ögonen börjar hänga lite smått, fast jag druckit en massa kaffe, fast det har ingen piggeffekt på mig om jag ska vara helt ärlig, men gott är det =)
Funderar på att slänga mig på soffan en stund och zappa lite innan jag kryper ner i sängen. Ja så blir det. Ska bara kika igenom morgondagens plugg lite snabbt.
Vi åker inte förens vid 15 tiden imorgon så jag har dagen på mig att fixa och dona lite, och så morgonpigg som jag är så =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja men verkligen!:)

jaa de ska bli skönt när man får mobilen snart (:



va duktig du är som sitter och pluggar så mkt! kaffe är bäst när man pluggar haha:P

2010-06-18 @ 01:06:56
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bär det av idag?! :)

2010-06-18 @ 06:24:37
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0