Uppe med tuppen

6.20 gick jag upp och satte på kaffet, och det är lördag, men så är det när man har lite problem med sömnen. Då var det strålande sol och inte ett moln ute, nu 2 timmar senare så är det totalt igenmulet och det kommer börja regna när som. Jag som trodde att det skulle bli en jättefin dag, men icke.
Ska tydligen bli dåligt väder ända fram till onsdag.
Hoppas på fint väder nästa helg när jag och tjejerna ska till Jönköping där vi har hyrt en stuga. Då ska jag ligga och lapa mig i solen hela helgen :D
Idag vaknas det bortbjudning och middag, skönt att slippa och tänka på det, hade velat haft min nya klänning, men få se om vädret tillåter, ska lägga upp en bild på den sen, sååå fin, älskar den, men har inte haft den på mig ännu.
Få se om det blir någon powernap innan, är man uppe med tuppen så blir det lätt att man blir trött framåt em.
Hoppas att ni alla får en toppen lördag.
Puss


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0