Detta kommer att bli en toppendag

God morgon solstrålar.

Idag vaknade jag upp tidigt, tittade ut genom gardinen och såg att det var alldeles soligt ute. Så idag ska jag lägga ute en stor filt på gräset och lägga mig och plugga. Ska inte vara inne en sekund idag.

Jag blir verkligen en annan människa när det är varmt och soligt ute. Och SMHI har lovat sådant här väder hela veckan.

Vi har tagit fram kött som vi ska grilla ikväll. Underbart.

Och det bästa med sommaren är att man kan äta hur myket glass man vill.

Massa sommarpussar!



Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jaa eller hur? :D



Åh vill ha Chanel-glass!<3



Hoppas du har en trevlig dag sötnos<3

2010-06-03 @ 11:37:31
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0