Dags att bege sig hem

God morgon Sunshines.
Idag är det dags att bege sig hem till Hässleholm. Ska ju som sagt iväg med tjejerna imorgon, så måste hem och tvätta och packa om, men nästa vecka åker jag hit till Babe igen, då är det dags att fira midsommar. Mys.
Hoppas verkligen på fint väder, men det sägs att det ska regna och bli skitdåligt väder, men man kan alltid hålla tummarna. Igår var det toppenväder och idag ska det bli likaså. Alla fall något att se fram emot.
Varför jag åker hem så tidigt på morgonen är för att Babe kör mig till stationen innan han åker och jobbar, så slipper jag hålla på med väskor och bussar, riktigt skönt och väldigt snällt =)
Hoppas att ni alla får en toppen tordag, och redan fredag imorgon. Galet, galet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0