7 trojanska hästar

God morgon i sommarvärmen
Vaknade upp och termometern stod på 18 grader, och klockan är inte ens halv åtta. Lovley säger jag.
Min dator har vart konstig väldigt länge nu, lever sig eget liv, den har vart inlämnad och som sagt, fungerar inte som den ska.
Sen fick jag reda på att en kompis till mig har skickat virus via msn, inget han visste själv, men det var inget stort virus, men i vilket fall så kom Jennys lillebror hit och tittade på den, han bara skrattade, för det första hade jag inget antivirusprogram, bra där,så det fixade han, sen tog han bort med nerladdningsprogram, fixade och donade, laddade ner ett program så jag kan ladda ner musik från You Tube, heeelt lagligt, de sparas på datorn som vanliga musikfiler, sen bytte han internet, eller startsida eller vad det heter, har iaf inte explorer längre, sen sist men inte minst hade en något program som tog bort virus och en massa s.k.i.t. 7 Trojanska hästar och en massa annat hade jag på datorn, inte konstigt att den inte funkade.
Men nu mår den toppen, hittills iaf.
Tusen tack Jimmy!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback