Svaren på era frågor

Tack för att ni ville vara med i frågestunden. Här kommer era svar.


Suneeta & hunden Chanel frågar: Vad ska du göra i helgen?
Jag svarar: I helgen blir jag sambo med min pojkvän i Malmö, så det blir en hel del pyssel i lägenheten, men lördagskvällen spenderas med lite vin och annat gott framför en film.

Nathalie frågar: Ditt drömyrke? Hur många besökare har du ca per dag?
Jag svarar: Mitt drömyrke är att jobba inom hotellbranschen, pluggar inom det just nu. Sen ska jag ta Paris Hiltons plats =) Det är jätteolika, ca 200 per dag... kanske ;)

Bosse frågar: Älskar du Bosse?
Jag svarar: Ja, jag älskar min Bosse =)

Sara frågar: Om du vann en miljon vad skulle du göra då?
Jag svarar: Åka utomlands, köpa min hund, ta körkort och shoppa, shoppa, shoppa. Skulle nog köpa en ny lott till också =)

Josefine frågar: Hej har du använt bobbys hårprudukter? såfall vad tyckte du och om du inte har det hade du kunnat tänka dig att göra det? :)
Jag svarar: Nej jag har inte gjort det ännu. Är dom bra? Jag skulle absolut kunna det =)

Bitterfittan frågar: hur gammal är du? var bor du? vad gör du helst en lördag? när ska du och jag träffas? ;)
Jag svarar: Jag är 27 år ung, Med min älskling i Malmö, Festar eller bara har en lugn hemmakväll med film och ett glas vitt. Som jag har väntat på att du skulle fråga, maila mig så bokar vi in en dejt ;)

Wilma frågar: Skulle du kunna äta en mask för 1223 kr?
Jag svarar. Nej, det skulle jag nog iiinte göra.

A.C frågar: Vad gör du helst en lördag?
Jag svarar: På dagarna hittar jag alltid på något, hatar att bara sitta, kvällarna spenderas ute, eller på middagar och annat mysigt.

Malin frågar: går du på nåågon sport ? vart shoppar du oftast ? vilket smink anvämder du ?:D
Jag svarar. Nej, men har dansat balett, spelat handboll och vollyboll. Shoppar där jag känner för det, blandar dyrt och billigt. Make up store, Maxfactor, Dior.

Bella frågar: Vad är det bästa med att ha en blogg tycker du? Vad är det sämsta?
Jag svarar: Att man får dela med sig av sin vardag, få tips och råd av andra. Det sämsta är när man har bloggtorka =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

äh, får man bloggtorka så bloggar man helt enkelt inte ;)

2010-07-31 @ 22:19:05
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: ami

vin vin vin, då är vi två!

2010-07-31 @ 23:52:54
URL: http://www.myspace.com/cocoproduction
Postat av: Lisette

tack ska du ha och den va väldigt snygg på med ;D

2010-08-01 @ 01:12:06
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: amilia

Åh kul med hotellbranschen! :)

2010-08-01 @ 02:20:24
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0