MFF-Gais

Nu har älsklingen beställt biljetter till Malmö FF - Gais på söndag här i Malmö, men inte bara till sig själv utan till mig med. Hallååååå????? Vad hände? ser jag ut som en Mff´are???
Jaja, nu står vi inte i klacken så jag kanske inte blir dödad =) Får väl se till att ha långärmat och bara sitta där oh vara tyst. Ska på ett sätt bli kul att gå på match, älskar ju fotboll, och har ju inte vart på en ända match sedan jag flyttade hit till Malmö. DIF har bara vart här en gång när det mötte Malmö FF och då var inte jag här. Gaaaaah!!! Såg iaf DIF-AIK på O´Learys, haha, och sen har vi ju sett VM. Men det är inte samma sak som att få se sitt älskade Djurgården.
Men det blir nog bra ändå =)

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha. Han försöker få dig att byta. ;)

2010-07-30 @ 14:23:18
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Lisette

haha, får vi se hur det går ;)



Framåt malmö!

2010-07-30 @ 16:03:08
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0