Hallå i lådan

Hej på er alla fina.
Blir inte så mycket uppdatering nu när lillebror är här och hälsar på, men ska försöka så gott det går.
Igår blev det stranden med svärföräldrarna hela dagen, sen kom min lillebror precis när jag kom hem. Strax efter det kom älsklingen också, Jag lagade en smarrig tacomiddag till oss, sen åkte vi iväg till systemet och till Ica Maxi för att köpa några frisbee.
Sen bar det väg till ett jättemysigt område och körde frisbeegolf 18 hål, så jäkla roligt. Om det gick bra kan vi ta en annan gång =) Vet inte hur många ggr vi fick ge oss in i buskar och i skogen för att leta reda på våra frisbee, men ack så roligt det var =)
Nu ska jag fixa lite pannkakor till frukost, sen får vi se vad vi hittar på för kul i det underbara vädret.
Puss på er (bilder kommer inom kort)
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du idag? :D

2010-07-03 @ 20:23:38
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0