Varför ska allt ta en sådan tid?

Godmorgon alla söta. Ligger som vanligt i soffan med en kopp kaffe och datan i knät. Jenny har precis åkt i väg och lämnat barnen på dagis och skola.

Jag blir så irriterad, i december fick jag ingen lön för att de hade glömt att lämna in min lönerapport, och jag kan säga att det var inte första gången det hände.
Men nu har jag mailat till lönekontoret och bett de att lösa detta månaden ioch de skulle de göra, men än har det inte kommit in några pengar. Jag menar bara att alla människor har inte pengar till upp över öronen, och det är ens egna pengar som man jobbat ihop själv som folk bara, jaja, vi ska försöka fixa det. ILLA!

Skulle åkt till Malmö idag och köpt saker inför skolstarten på måndag och träffat älsklingen, men nu blir det ju inte så. Väldigt tråkigt. Jag kanske är ivrig, kontaktade dom i måndags och fick svar i tisdags att de skulle lösas, vet inte hur många dagar de brukar ta innan de kommer till kontot, men finns det fler studenter där ute så vet ni hur viktigt det är med den minsta lilla pengen.

Man skulle banne mig vinna på lotto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0