Vad ska man hitt på idag då?

Godmorgon.

Nu har Babe återigen åkt till jobbet och då vaknar jag. Hmmm. Men som vanligt ligger jag i soffan och kollar på nyhetsmorgon. Funderar på vad man ska göra idag.
Har ju städat och tvättat och allt det där så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tråååkigt. Ska iof bli fint väder så kanske en långpromenad framåt förmiddagen, har inte riktigt utforskat området häromkring, har bara vart inne i Malmö, så en promis blir det nog iaf.

Men sen vet jag inte riktigt, få ta och komma på någonting, hatar att vara rastlös och bara sitta och vänta, typ då att älsklingen ska sluta. Men men, det är fredag idag iaf så nu är det heeeeelg!

Nää, nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta kolla på nyhetsmorgon =) Vi hörs lite senare.

Puss Babes

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

Vill du vara med och tävla om ett snyggt och stilrent skärp från abacus?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avslutas ikväll.

Ha en bra dag!

2010-01-08 @ 10:34:44
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Amis

Fin blogg =)

Vill du vara med och tävla om ett snyggt och stilrent skärp från abacus?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avslutas ikväll.

Ha en bra dag!

2010-01-08 @ 10:35:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0