Uppe i ottan

Godmorgon babes.

Hoppas ni sovit gott i natt, det har jag iaf, fast det var välsigt tomt utan min älskling.

Är uppe så tidigt för att jag ska hjälpa till och lämna sötnosarna på dagis idag, mysigt. Så efter som vi ska gå (jag har ingen körkort ännu) så måste vi upp tidigare än vanligt, men barnen sover fortfarande, men jag gick upp och tog mig en kaffe =)

Ska hämta dem idag med, sen blir det hem och fixa lite mellis. Myspys.

Måste ringa skolan också, har inte fått mina böcker ännu. Jättekonstigt. Skolan har ju börjat, så dem måste jag ringa idag direkt efter lämningen.

Annars idag blir det lite plugg, för väl försöka så gott som utan böcker i värsta fall.

På fredag fyller Jenny gumsan år, måste försöka att hitta någonting till henne också. Hmmm, får prata med hennes kille om lite tips och ideér till någon bra present.

Hoppas att ni får en bra dag alla sötnosar därute.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0