Söndagsmorgon med kaffe och barnprogram

Godmorgon sötnosar.

Idag vaknade vi ganska tidigt, men å andra sidan la vi oss ganska tidigt igår, eller älsklingen la sig vid 22 tiden och jag efter 23 tiden, ganska skönt faktiskt, så nu sitter vi här, med kaffe och banprogram, älsklingen läser tidningen och jag bloggar lite =)

Inatt har jag verkligen sovit som en stock, super skönt, vaknade pigg och utvilad.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, det är ju söndag och då har man ju rätt att bara ligga och slappa, blir det fint väder kanske det blir en promenad runt parken, det var verkligen en härlig promenad sist. Men det ser lite halvmörkt ute, men men, nu blir det mer barnprogram och sedan nyheterna.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0