Rastlös

Sitter och är lite smått rastlös här på tåget så jag tänkte att jag kör en lista:

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se

Senaste

Låt du hörde: Kommer ej ihåg, hmm, nåt på radion iaf =)

Film du såg: Knots?

Mat du åt: Sallad

Kram: Min älskling igår

Puss: Samma

Känslan: Sorg och saknad

Resa: Till Stockholm idag =)

Glädje: Oftast

Dröm: Åka utomlands, köpa hus

Person du träffade: Jenny och en massa på tåget =)

Personen du pratade i telefon med: Sara =)

Personen du fick sms av: Sara =)

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig hänt!

Gången du var utomhus: Idag =)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Innan jag flyttade

Saken du köpte: Mat om det är de de menar =)

 

Allmänt:

Ska bli skoj: I helgen

Ska inte bli skoj att: Komma hem och ingen Fanny finns där ;(

Sparar till: Resa

Pålägg som gäller: Ost, kaviar, phiadelphia

Önskar att jag var bättre på: Det mesta :D

Dagens dryck: Kaffe och ramlösa, lite vin ikväll =)

Vad saknar du: Fanny

Tre band/artister: Beyoncé, The Baseballs, Take That ;D

Vad har du gjort idag: Åkt tåg, buss

Brukar du svära mycket: Ja, klart som fan

Hur tidigt stiger du upp: Mellan halv sju och åtta, ja jag är knäpp

På helgerna: Myser med älsklingen

Vad ska du göra ikväll: Mysa med familjen och träffa kompisar, inte träffat de sen jag flyttade i julas

Hur många timmar sover du per natt: Jätteolika

Vem är snyggast i världen: Dum fråga, jag såklart

Vad är det för veckodag: Freeeeeeeeeeeeeedag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Hände väldigt mycket bra

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya jeans från LEE

Längd:169

Vikt: 61

Byter gärna garderob med: Victoria Beckham

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Gängkrig

Mitt rum kan beskrivas som: Rosa, vitt, tjejigt

Mig själv med tre ord (just nu):, Glad, ledsen, trött

Jag tränar: WII, hahahaha.

Jag ville bli när jag var liten: Polis (vill fortfarande) flygvärdinna (galet flygrädd)


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-01-29 @ 17:26:42
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0