Promenad i solen

Så, då somnade man om en lite stund, det var skönt iaf, kanske man orkar vara uppe lite längre ikväll än de senaste kvällarna, har gått och lagt mig före babe trots att han jobbar hela dagarna, kan det vara luften? När jag flyttade till Falun för ca 3 år sedan så somnade jag vid sju nästan varje kväll, var så trött men det var en helt annan luft där också, kanske är samma sak här?

Jaja, nu ska jag diska lite sen blir det på med långkisar, mjukisar, gympaskor och solglasögon för jag ska ut på en långpromenad. Det är strålande sol ute idag så då kan man bara inte sitta inne och tråka.

Jag hoppas att jag hittar min kamerasladd så jag kan lägga upp lite bilder, såg att det var etttag sedan,men vet inte om jag fick med mig sladden, snyft, och en dagens outfit var bra längesedan också. Nä, på den biten får jag skärpa mig =) Nu ska jag ut och fota Malmö och förhoppningsvis kommer det lite bilder sen.

Puss på er sålänge.

Kommentarer
Postat av: Malin & Erika

Wiho :)

2010-01-08 @ 11:17:52
URL: http://bloggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0