Nu blir det fix i köket

Fick lite pluggat isag i allafall. Sen somnade jag med geografiboken i handen men men. Lite stolt över mig själv är jag. jobbat med hotellboken också.

Nu ska jag ställa mig och fixa i köket tills älsklingen kommer hem.
Ska fixa mig själv iordning också tänkte jag.
Känner mig verkligen som världens tråkigaste och fulaste flickvän.
Eftersom att jag pluggar hemifrån så är det så skönt att gå runt i mjukisar, vilket leder till att jag alltid har mjukisar när babe kommer hem, och osminkad, hur kul är det på en skala.
Men nu ska jag faktiskt göra mig fin tänkte jag, inte för att han klagar men hur roligt är det.

Hoppas ni får en fin kväll.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0