Mätt och belåten

Mätt, mätt, mätt!

Åt en smarrig med babe precis, ris och korvstroganoff. Mums. Hemlagad mat är verkligen det godaste som finns. Men ack så mätta vi blev =)

Nu ska jag snart ta och tvätta håret, funderar på att koka en kopp te och sedan blir det att mysa med älsklingen.
Imorgon är det fredag igen, helt sjukt vad tiden går fort, fattar ingenting, har redan vart här över en vecka. Fast på något konstigt sätt känns det som om det ä ännu längre. Skumt.

Jaja, än trivs jag och har inte fått någon hemlängtan, men känner på mig att den kommer att smyga sig på snart. När jag väl har mitt egna rum med mina egna saker, just nu känns det fortfarande som att jag fortfarande är på besök.

Hoppas att ni alla får en mysig torsdagskväll.

Och missa inte Glee ikväll nu =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0