Måndag återigen

Godmorgon.

Då har Babe åkt till jobbet och vem vaknar inte då? Jo, rätt gissat, jag =) Men jag brukar ju alltid somna om så jag kan hoppas att jag gör det sen, annars kommer denna dag bli väldigt lång.

Vill verkligen börja plugga nu, men min adressändring har inte gemomförst ännu så dörför kan jag ite skriva ut mitt personbevis och skicka till skolan. Galet irriterande. Måste börja plugga snart så att inte CSN drar in mitt studiebidrag. Varför ska allting alltid gå så långsamt?
Jag gjorde adressändringen från den 1/1 och idag är det den 11/1? Jaja, eftersom jag inte har någonting för mig så får jag väl ta en promenad till skatteverket igen, kan ju ringa men eftersom jag ändå inte har något att göra så kan jag lika bra sitta där och vänta en bara sitta hemma.
Och om nu adressändringen har gått igenom så kan jag få personbevis utskrivet direkt. Eftersom mina möbler kommer denna vecka så ska jag till Hässleholm, så då kan jag åka direkt till skolan och lämna pappret direkt, orkar inte hålla på med brev och posten, känns som om det bara tar en massa tid och så glöms man bort.

Nej, jag vill verkligen sätta igång med studierna, ska köpa ett stort papper och göra mitt eget schema, eftersom studierna sker hemifrån så måste jag veta när och vad jag ska plugga på olika tider, sen ska jag få in träning med Jenny, samt att jag ska söka jobb.

Tror detta kommer bli ett år att minnas, jag bara känner det på mig.

Jag har flyttat
Jag ska plugga det jag vill
Jag har träffat min älskling och är så lycklig ♥
Jag kommer att träffa en massa nya kompisar
Sen kommer det ske en massa andra roliga saker

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0