Lördag

Godmorgon babes.

Hoppas att ni sovit gott inatt. Själv somnade jag på soffan och vaknade klockan 4 imorse, hoppade in i sängen, eller hoppade var väl att ta i, jag HASADE mig in i sängen, somnade om, vaknade kl 6 av att det var någon som snarkade, så det blev soffan igen :/
Men nu sitter jag här med mitt motgonkaffe och kollar på barnprogram, mysigt värre, jag tror aldrig att man kan bli för stor för barnprogram faktiskt.

Idag vet jag inte vad som händer, men älsklingen har lovat att baka kanelbullar. Mumsi. Kan vara gott om man vart ute och gått en promenad och så kommer man hem och gör lite varm choklad och tar en nybakad kanelbulle.
Smaskens.

Hoppas att ni får en trevlig lördag mina söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0