Lite gängkrig 145

Nu har älsklingen åkt till jobbet, eller ja, det var väl ca 30 min sen. Känns lite tomt, har haft han här sedan i onsdags, men det är ju tur att han kommer hem sen =)
Jag gick upp med honom imorse och tog en kopp kaffe. Kunde bara inte sova, har vart vaken sedan 4 inatt, vet inte varför men men, tur att man inte ska upp och jobba.

Nu ska jag ligga och läsa en bok jag lånat av babe, eller bok och bok, mer en serie kanske, det är iaf Gängkrig 145 av Jens Lapidus, jag bara älskar hans böcker. Så den blir det nu en stund framöver, känns lite väl tidigt att gå upp nu, finns inte så jätte mkt att göra direkt.

Sen blir det att storstäda tänkte jag, dammsuga, skura golv, diska, slänga tidningar mm så hela lägenheten glänser när babe kommer hem från jobbet, hinner nog baka en kladdkaka också. Hihihi. Jag och mina kladdkakor =)

Hoppas ni alla får en bra måndag 2010 nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0