Kommer inte på någon rubrik

Haj haj på er alla glada därute. Hoppas att allt är bra med er. Själv är jag hur trött som helst så snart blir det att nanna kudden tänte jag.

Idag har vi vart och solat och ätit lunch, fick bra med färg direkt, det tycker vi om =)
Har även pluggat lite, känner verkligen noll motivation, men den kommer väl snart kan jag tänka mig.
Har ju vart ledig ett bra tag från skolan så det tar väl ett tag att komma igång.

Imorgon är det freeeeeeedag =) Yeeeeey. Då blir det middag och lite vin, på lördag är jag och Jenny bjudna på examenfest sen blir det utgång, det var verkligen inte igår kan jag säga så det ska bli riktigt kul faktiskt.

Hopps att ni alla får en toppenkväll.

Och ja, jag ska leta reda på min kamerasladd så jag kam börja lägga upp lite bilder =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Danne

HAha bra nödlösning på rubrik då ;-)

2010-01-21 @ 22:12:12
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0