Idag bär det av till Hässleholm

Hello sötnosar.

Idag bär det av hem till Hässlehom efter 4 helt underbara dagar hos älsklingen. Men som sagt, nu kan vi ses näääär vi vill, ni fattar inte hur underbart det är. Såååå underbart.

Men jag åker inte förens ikväll efter att min babe kommer hem =) Ska äta lite middag tillsammans först.

Ska snart ta och fixa mig iordning och åka in till stan och handla lite till middagen, en enkel spagetti och köttfärssås blir det idag. Alltid lika gott.

Sen ska jag skriva 6? personliga brev till mina olika lärare, de vill att man ska göra det eftersom jag läser på distans så vill de veta lite vem man är och så och det kan jag ju förstå. Men det ska bli kul. Tycker om att skriva så.

Ha en bra dsag alla söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0