Hotellboken som godnattsaga

ZzzZZzzåååååå trött. Vart en tung dag fasten jag egentligen inte gjort så mkt. Men har gått över en mil idag, hämtat/lämnat barn på dagis/skolan, handlat och lagat mat, städat, pluggat mm. Oki då, hade nog gjort en hel del =)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen med min hotellbok, ska upp i tid imorgon. Jag och Jenny ska äta mysfrukost, sen blir det att sola och käka lunch på stan, sen är det bara hem och plugga. En fullspäckat dag, men tycker ju om att ha saker att göra.
Vi ska kika runt lite på olika gym också, nu är det snart dax för bikinisäsong, så här ska tränas.

Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig onsdagskväll.....

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0