Godmorgon sunshines

Här ligger jag i soffan och kollar på nyhetsmorgon och dricker kaffe. Som vanligt kan jag inte somna när älsklingen har gott till jobbet. tor att vi inte är sambos, då skulle jag nog vara en dödstrött människa, dock är jag väldigt morgonpigg men att vakna kl 06 varje mkorgon är inte det roligaste =)

Ikväll bär det av hem till Hässleholm och i morgon bär det av till STOCKHOLM, första gången jag åker dit sedan jag flyttade så dt ska bli jättekul, saknar alla så mycket.
Dock tycker jag alltid att det är lika jobbigt att åka ifrån min babe, men åker till honom efter Stockholm tror jag. Vi firar ju 2 månader på tisdag ♥ Hihihi. Är man tjej så är man, då ska det firas=)

Idag blir det att försöka plugga igen, hoppas vekligen att det går bättre på den fronten nu. Sen blir det att laga en enkel middag tills älsklingen kommer hem sen blir det tåget.

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0