En galet mysig kväll

Good morning sunshines.

Uppe med tuppen som vanligt =)

Nej då, eller gick upp vid kvart i åtta ungefär, men det blev inte sådär jätte sent igår, tror vi gik och lade oss strax efter klockan tolv så det var riktigt skönt.

Vi hade det väldigt mysigt och maten var så god, sen blev det en underbar efterrätt, chokladpanacotta. MUMS! Vi småkollade lite på Lets dance alltså Willy är ju bara sååååå söt, hahahahah, och sen blev det ju självklart wii, vi bowlade och jag slog rekordet,, sen skulle vi alla försöka slå det igen men det gick verkligen inte, hur mkt vi än försökte, så vi spelade och spelade och spelade =) Hahaha, vi var som galna.
Jimmy, Jennys lillebror hittade ett fusk sm man kan använda på sista kastet, heeeelt galet, man får då ner alla käglorna =) Värsta partytricket ska jag säga er.

Idag blir det examensfest och utgång, har ingen aning om vad jag ska ha på mig, men det får lösa sig underdagen, står under valet kjol eller jeans. Hmmm.

Vad ycker ni? Kjol eller jeans?

Hoppas att ni alla hade en kulig fredagskväll.

Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag röstar på kjol! :o)

Hoppas ni får en kanonkväll!!

kram kram

2010-01-23 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0