Tror jag flyttat i rätt årstid

Pratade med pappa och har även sett på nyheterna att heeela Stockholm står stilla. Att tunnelbanorna inte går ovanför jorden och att det är en massa ersättningsbussar mm. Guuud vad jag är glad att jag inte bor där just för tillfället. Så säger de att folk ska stanna hemma från jobbet. Ja, det är ju verkligen lätt att bara ringa och säga att man blir hemma.

Här nere I Skåne fungerar iaf trafiken som den ska verkar det som. Skönt. Bara för vi har gula och gröna bussar =) Hahaha. Nejdå men just nu känns det som att jag verkligen flyttade i rätt årstid. Man ser bilder på allt kaos och det är verkligen KAOS!

Själv har jag det lugnt och skönt här ute på landet =)





Snökaos. Nej tack

Bild tagen från google


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Tack :))



Ja det har du gjort helt rätt i, jag bor inte i STHLM utan i västra götaland & vi har fått jätte mycket snö!Kommer att smälta så där lagom till maj :)))Usch!!

2010-02-24 @ 11:47:25
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0