Tisdag

Hej på er alla söta.

Då var det tisdag igen och idag står, plugg, städning och handling på schemat. Ska börja städa lite här hemma, sen åker jag och handlar och sen blir det och plugga tills älsklingen kommer hem. Sen imorgon ska jag åka hem till Hässleholm tänkte jag, nu har jag vart här en vecka. Egentligen vill jag inte åka hem, men någongång måste man ju.
Jag och min älskade Jenny ska ju köpa träningskort och bli galet snygga till sommaren =) Eller hur gumsan? Det ska bli riktigt skönt att komma igång och jag längtar verkligen. Måste bara få in min musik i Ipoden för den har ju på något sätt lyckats försvinna. Just my luck!

Men nu verkar datorn vilja fungera iaf.... Peppar, peppar, men än har den inte stängts av iaf, så jag hoppas verkligen bara att den vart lite sjuk dessa dagar.

Hoppas att ni alla får en fin tisdag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0