Thomas Sabo

Godmorgon gullegrisar.

Nu är jag i Malmö hos min underbara älskling.
Som vanligt har han åkt till jobbet och då kan inte jag sova, men ska lägga mig på soffan och läsa lite, sen åka och handla middag och så till kvällen, sen blir det hem och plugga.

Hade en jättemysig kväll igår, vi firade ju två månader, kanske löjligt, vi firar ju inte ett år eller så men iaf så fick jag ett så fint Thomas Sabo armband av honom, jag blev så otroligt glad.

Tack älsklingen ♥

Sen skulle vi åka iväg och äta, han ville inte berätta vart, men han tog mig till restaurangen där vi åt första gången vi träffades vilket var i början av oktober men vi blev offentligt tillsammans i december, sååå himlans gulligt tyckte jag.
Sen åkte vi hem, trötta och proppmätta.
Jag tog ett varmt bad och han låg och tittade på Dr House, sen blev det sängen strax efter tio, kanske därför man är så pigg nu =)

Hade iaf en underbar kväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0