Matteprov idag

Blääää, jag hatar verkligen matte och idag har jag prov, dock hemma framför datorn eftersom jag läser alla mina ämnen på distans, men tänk om datorn stängs av mitt i allt? Hmmm, får fråga babe om jag får låna hans dator, men det vet jag iof att jag får, det har han sagt men jag känner mig själv så börjar jag pilla på den så går väl den också sönder, har ju redan gjort så den hängde sig och hans bakrundsbild och allt försvann, så jag ska inte röra den när han inte är hemma.

Sen ska jag även lämna in min geografi uppgift idag, den jag satt och skrev på igår men ja, just det, datorn stängdes av, så då gav jag faktiskt upp. Alla säger att jag får spara vid jämna mellanrum, men jag kan ju inte sitta och spara varannan minut, då kommer det ju ta hela dagen och sitta och skriva, men men, om det är det ända sättet så.

Ska försöka skriva ihop någon bra jobbansökan och skicka runt till lite olika cafér och så, måste ha ett jobb, får bara studiebidrag fram till maj, sen är det kört för min del om jag inte får tag i något jobb, har vart inne ganska mkt på arbetsförmedlingen men de har nästan inget, så då tänkte jag om man skriver ett litet trevligt brev så kanske någon nappar, tar vad som helst, vikariejobb eller liknande.

Nej, nu ska jag läsa mina dagliga bloggar sen blir det plugg.

Ha en toppen fredag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0