Disney Channel och kaffe

Godmorgon alla sötnosar. Hoppas att ni sovit gott, det har jag, fast jag drömde en bra skum dröm inatt, kommer inte ihåg så mycket just nu, men det brukar komma under dagen, den handlade af om hundar som hade tassarna bak och fram????? Ja precis, normalt.

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och dricker kaffe och tittar lite på Disney Channel. Myspys.

Igår var jag och Jennys kille ute och gick igen, men igår var det bra segt, men vi tog oss runt på ett nytt rekord, i söndags när vi började tog det 1,5 timme, i måndags 1,15 timme och igår precis en timme, så det var vi nöjda med, fast jag fick jätteont i foten och har det fortfarande, vet inte men jag tror att jag gått i fel skor bara, måste köpa ett par riktiga gå skor. Sedan tog han bilen runt för vi var så nyfikna på hur lång sträckan är, vi har tippat lite på ett par kilometer men det är svårt att veta exakt, men nu har vi sträckan och den är 6.9 km. Jäkligt bra jobbat att gå ut och gå den varje kväll.

Idag blir det lite plugg och sedan ska jag packa lite, åker till min underbra älskling imorgon bitti. Som jag längtar. Han jobbar på dagen men sist när jag åkte ifrån honom så hade han smugglat ner en nyckel i min västa. So cute ♥ Så när jag packade upp mina saker så låg den där. Bara för att jag skulle kunna åka dit precis när jag vill =)

Därför tänkte jag åka tidigt och sedan åka och handla och överraska med en god middag =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0