Då var det tisdag då

Godmorgon alla söta.

Sovit gott?
Det har jag iaf.

Idag ska jag bege mig till Malmö och mysa med älsklingen. Men först ska jag och Jenny ta en tripp in till stan. Hennes underbara lilla Benjamin fyller 5 år idag.

♥GRATTIS SÖTANOSEN ♥

Så innan jag åker ska vi in och köpa lite presenter och fixa tårta, sen tar jag mitt pisck och pack. Just nu känns det som om jag bor på dessa tåg =) Men borde få en rejäl bonus på mitt bonuskort =)

Det är väl det som händer idag, vet inte riktigt vad jag och babe ska hitta på ikväll men någonting mysigt blir det allt. Jag behöver verkligen all närhets och kärlek just nu. Känner mig inte riktigt på topp kan jag säg, men med alla underbara runtomkring så känns det mycket bättre.

Resten av veckan blir det plugg, plugg, plugg och så ska jag söka lite jobb om det finns några därute =)

Hoppas att ni alla får en bra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0