Bloggkriget som inte går att undgå

Ingen har väl kunnat missa detta bloggkrig som pågår överallt. Jag tycker att det är ganska så, ja, jag vet faktiskt inte, jag menar bara, vad är det som händer egentligen? För ett tag sedan visste inga vad bloggar va, nu har nästan varje människa en blogg, ung som gammal, kille som tjej.

Jag tycker att visst får man skriva vad man vill i sin blogg, men ärligt, man behöver väl inte vara så hemsk som vissa verkligen är? Jag menar är det en blogg man inte tycker om, läs den då inte, hitta en annan du tycker om.

Visst, jag erkänner, jag läser bloggar jag inte tycker om, men bara för jag tycker det är kul att se hur vissa beter sig. Men jag skulle aldig kunna skriva te. elaka kommentarer. Om det är något man inte gillar så kan man skriva något i stil med att: Ja, men så skulle ng inte jag säga eller dyligt. Men men. Lite kul är det =)

Jag känner inga av dessa bloggare som håller på, så jag kan inte yttra mig för 5 öre om vem som har rätt eller fel. Jag kan bara gå på min egen känsla och känna vem som verkar vara den mest hyfsade.

Varför jag ens bryr med vet jag inte, men kom igen, ALLA ÄLSKAR vi skvaller och så =)

Så ja, vem håller jag på då? Det har ju startat olika team, och varför jag ens bryr mig vet jag inte, men som sagt, kul att läsa om vad som händer och hur det slutar.

Jaja, haha, roligt =)


Så då säger jag: Team Peyre




Kommentarer
Postat av: Poo poo

HAHAHA seriöst?

2010-02-21 @ 17:41:28
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0