Alltså, jag trodde verkligen att

jag skulle dö!!!!!!

Går runt i lägenheten och fixar och donar, sen hör jag bara en massa bang ute i trappen, flög till dörren och tittade i kikhålet (nyfiken i en strut), vad ser jag? En massa människor med masker i ansiktet och tupgaser på ryggen och en alluminiumväska.
Mina tankar: Nu spränger de huset!!!!!!!! De stod precis utanför älsklingens dörr. Jag trodde jag skulle ***** på mig. Rusade ut på balkongen för att se om man såg några bilar eller så utanför, inga bilar, men en massa brandmän som typ hade en övning. Hjärtat i halsgropen!

Men ärligt, kan man inte förvarna om sånt, te.x sätta upp en lapp i trappen eller lägga i brevlådorna? Jag trodde verkligen att jag skulle dö, fruktansvärt läskigt.

Tänk själva att bara höra en massa liv utanför dörren så möts man av män i dräkter, maskar, väskor och gastuber....... Kanske bara är jag som är lättskrämd, men detta var ruggit.!

Nu har jag iaf lugnat mig lite.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det finns ju ingen mening med att byta horoskop om ett brukar stämma :)

2010-02-15 @ 13:33:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Piinky

tack tack =)



kram

2010-02-15 @ 13:34:03
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0