2 dagar kvar

Tills jag får pussa och krama på min älsklimng igen. Åh vad jag saknar honom, nu har jag inte sett honom sedan förra måndagen. Alldeles för många dagar. Han berättade igår att han har beställt biljetter till Alice i Underlandet 3D den 7 mars, det ska bli riktigt kul att se den faktiskt. Min underbara älskling.

Idag har jag faktiskt lite ont i benen, jag och Jennys kille tog samma runda igår med, men med 15 minuter kortare i tid, tyckte jag va bra jobbat för att vara andra dagen. Men nu har vi bestämt att vi ska gå denna runda varje dag, galet skönt. Idag ska vi ta bilen och se hur lång den är, vi har bara gissat, men vore kul att se den riktiga längden.

Men som sagt på torsdag åke jag till Malmö, så då måste jag ut och gå själv, ska inte sunka ihop bara för jag inte är här hemma, ska försöka få med mig älsklingen också =)

Idag ska jag försöka plugga lite, maila lite och ringa några samtal. Så så roligt ska jag ha det.

Hoppas att ni alla får en toppen tisdag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0