vilken natt

God morgon.

Vilken natt. Fyyy! En storm som heter duga. Dörrar som slår, en karl som snarkar. Legat och vridit mig hela natten. Men nu sitter jag här med en STOR kopp kaffe. Sedan vaknas det jobb 11-20. Hur ska jag klara denna dag?

Bara att stå ut. Kaffe = första hjälpen, om det ändå hjälpte, kanske får dricka cola och bli lite sugerhigh =)

Jag tror att sommaren är slut, nu är det verkligen kallt på morgonen och kvällarna. Dagarna kan fortfarande vara varma, men inte samma värme som det har vart.

Snälla sommaren, kan du inte komma tillbaka ett litet tag till? Please?

Nä, nu ska jag dricka kaffe och svara på era söta kommentarer.

Puss och kram från mig.
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anna

haha sikken mardrömsnatt !

2010-08-26 @ 11:43:16
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0