Suplajs

God morgon i stugan.
Uppe med tuppen men idag ska vi bila upp till Stockholm. De ända som vet är lillebror och Sara. Så när vi kommer upp ska vi bara ringa på hos mina föräldrar med fika och en massa gott. De kommer att bli sååå glada. Hoppas bara att de är hemma, kanske har dagit till landet, fast då borde min bror på något sätt ha stoppat dem.

Åh jag är så pirrig, annars har de alltid vetat när jag kommer, men nu vet de ingenting. Hihihi.

Sen ska jag förhoppningsvis träffa min storebror som jag inte har träffat på 12!?!?!? år. Spännande. De blir även att åka en guidad tur med Patrik och visa fiiina Liiidingö =) Han har aldrig vart där och han har aldrig vart i Sthlm med mig, så vi kommer att ha en toppen helg.

Åker hem på måndag, så har han tagit ledigt tisdag så vi kan åka när vi vill på måndagen. Ska bli såååå skönt.

*lycklig*


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0