Nästan som fredag idag

Hej hopp....

Torsdag, gud vad veckorna drar iväg, helt galet. Men idag är det som fredag för Patrik är ledig imorgon och på måndag. Vi ska åka iväg, kan inte säga vart en så länge för vet inte om det är några av de som läser min blogg och de ska bli en överraskning, hmm kanske avslöjade lite för mycket ändå men men =) Ska bli skönt att åka iväg, och ännu skönare att vi ska ta bilen. Kan man stanna när man vill.

Så ikväll ska vi försöka gå lägga oss tidigt för imorgon ringer klockan igen.

Måste bara säga att guuud vilket oväder det blev i natt. Lade oss strax efter tio, jag låg och läste och P sov. Helt plötsligt börjar det ösregna och åska, jag som är livrädd för åska, men P vaknade gick upp och stängde alla fönster. Det bilxtrade och mullrade, jag var livrädd, men han sa att jag skulle stoppa in öronpropparna och lägga mig och försöka sova, vilket jag med mycket om och men lyckades med. Booooo för åska.
Jag vet att det är blixtrarna man ska vara rädd för men jag tycker att mullret är det värsta. Och självklart bilxtrarna när det lyser upp hela rummet.


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-05 @ 08:35:27
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

Härligt! Jo det är bara bra med mig med. Vad ska du göra idag då?

2010-08-05 @ 08:46:14
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Linda

sv; ja det tycker jag att du ska göra:)

2010-08-05 @ 09:11:41
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0