Någon som vet?

Hej hopp.

Ännu en morgon, förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen, imorgon är det första september. Höst! Man känner på morgonen att det är kallt ute, men på dagarna kan solen värma och sedan blir det kallt på kvällarna igen.

Men nu till något annat. Jag är nog inte ensam därute om att tappa hår, men jag tycker att jag tappar extremt mycket hår, vet inte om det är för att man äter dåligt, är stressad eller vad det nu kan vara. Jag har prövat Silica men det tycker inte jag funkar på mig.

Finns det någon som har något annat tips?


Tacksam för alla tips!







Kommentarer
Postat av: S' - Be Real ♥

sv; det håller jag med om, finns inget bättre!

2010-08-31 @ 09:41:06
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Selina

Önskar jag kunde ge dig något bra tips men jag antar att äta rätt, mycket sömn, inpackningar, tvätta håret varannan lr helst var tredje dag, sova med olivolja i håret, använda loréals gula unbreakable shapmoo & balsam, äta vitaminer så som abc vitaminer osv.

Något kanske hjälper..hoppas jag.



Ha en bra dag :-)



//Love Selina

2010-08-31 @ 10:54:00
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0