hoppas på en bättre dag idag

Good morning.
Sitter här och dricker kaffe i min rosa kopp. Rosa ska det vara. Jädrar vilket åskväder det var igår. Hua! Blixtrade så mycket, men mullret var ganska långt borta, men det kom en riktig skur. Boo för åska.


Idag hoppas jag på en bättre dag och att jag kommer iväg till arbetsförmedlingen, ska försöka vara där vi 10 när det öppnar, brukar alltid vara en sådan kö.

Tycker verkligen inte om sådana dagar som jag hade igår, bort med dom. Iof är det bara jag själv som ser och känner mig ful och konstig, men det känns ändå jobbigt att få ut när man har fuldagar. Men nu är det fredag och helg så då ska man vara glad och positiv, eller hur?

Imorgon ska jag åka till Hls och göra ett prov i Hotell B, om jag känner mig förberedd? Inte alls. Jag vet inte vad det är med mig och prov, men jag har fått VG på nästan alla inlämningsuppgifter, men sen när det kommer till proven, det är som att hjärnan får blackout, längst in vet jag svaret men det kommer inte fram, så ska plugga idag också.

Hoppas att ni alla får en toppen fredag.

Puss på er
Skulle inte klara mig utan mitt morgonkaffe.

Dricker ni kaffe kära läsare?

Kommentarer
Postat av: m ati ld da

sv' ja :):) tyvärr har min bruna färg försvunnit.. hehe.

2010-08-13 @ 08:23:46
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Klara

kaffe är det bästa jag vet! :D

2010-08-13 @ 11:42:13
URL: http://blix.webblogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Oh ja, kaffe är gött :)

2010-08-13 @ 17:10:44
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0