Vattenavstängning

God morgon.

Idag ska de stänga av vattnet mellan 8-15! Helt underbart! Jag förstår verkligen att de måste göra sitt jobb, absolut, min pojkvän är själv rörmokare så det är ingenting, men jag kan känna att det är liiite lång tid, jag menar alla jobbar inte på dagarna, många jobbar nätter, eller som jag, pluggar på distans. Men att inte kunna använda vattnet på hela dagen känns lite jobbigt faktiskt. Har iaf hällt upp en hink så man kan "spola" på toaletten, sen får man vär äta någit utan att man behöver ha vatten och så har jag hällt upp vatten i  en massa  vattenflaskor, dricker ju hur mycket som helst på dagarna.

Som sagt, jag gnäller inte för jag vet att de måste jobba som alla andra, men som sagt, lite lång tid bara, vet ju att grannen har en nyfödd te.x, kan inte vara så kul. Men men.

Idag skiner solen återigen, så det blir turistbyrån idag =) På med solglasögonen (ja jag är lite smått beroende av dessa, köper flera st varje år) och sedan ska jag gå dit, tar väl iaf 50 min kanske så det blir skönt.

Hoppas att ni alla får en bra dag och ta vara på vattnet och njut =)


Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0