Tillbaka till vardagen

Då var det tisdag och långhelgen är över, men iof bara en 4 dagars vecka till. Denna vecka bjuder unte på så mycket mer än en massa plugg. Har två arebten som ska lämnas in på fredag samt prov på lördag. HUA!

Men idag har jag tvättstugan så jag får plugga mellan maskinerna, nu testar vi den 3e tvättstugan, få se om den är något bättre än de andra två.

Som jag skrev igår, har nog gått upp ett x antal kilo denna påskhelg, av all god mat och allt annat gott, så nu börjar allvaret igen, mina dagliga promenader, ska bli skönt att komma igång igen. Man har ju verkligen legat på latsidan så att säga =)

Tror bara inte att vädret kan bestämma sig idag, när jag vaknade var det mulet och ändå lite blåa fläckar, nu är det bara grått ser det ut som, men såg på vädret att ons-tors skulle bjuda på sol och många plusgrader. Det gillas!

Hoppas att ni alla får en toppen tisdag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0