Sol, sol, sol

Godmorgon finisar.

Fick börja morgonen med att spinga ner till affären och köpa mjölk till morgonkaffet, men det gjorde inte så mkt för det är sooool ute =) Hade det vart tradigt väder hade jag muttrat många fula ord för mig själv, men nu satte jag glatt på mig skorna och gick ner. I love the sun.

Sitter och fixar med musiken på datorn, ska lägga in massa musik på Ipoden, har ju fått nya fina Paul Frank hörlurar av mamma, rosa såklart, passar perfekt till min rosa Ipod, men jag som har sådan otur med allt vad teknik heter får väl inte in musiken, och det måstejag för just nu är den tom eftersom allt har spårlöst försvunnit från den. Visst måste man ladda ner något program? Typ Itunes eller vad det heter? Hmmm, detta måste utforskas, och när jag gjort det och förhoppningsvis fått in all musik så ska jag ut och gå igen, på en lååång promenad, jag blir verkligen en annan människa av solen.

Har ni förslag på bra musik så säg gärna till, alltid kul med nytt, lyssnar på de mesta, men inte opera och skrikmusik.

Puss


Image and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv ja den är super smarrig!:)

2010-04-07 @ 08:58:03
URL: http://katinaheldine.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Sööt blogg du har gums:)<3 Och en jätte fin tjej är du med:)<3<3



KRAM

2010-04-07 @ 09:56:12
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0