Regnig torsdag

Hej hopp.

Idag vaknade jag upp till regn, mindre roligt. Men men, en anledning till att sitta hemma och plugga då. SKa springa ner och sola lite först, blev inte av igår, men innan någonting annat så ska jag dricka kaffe =)

Fick svar från Siba igår, där jag lämnade in datorn, de skrev att det inte var någonting fel på datorn och jag ska betala 900 kr. Fattar ingenting, den stängs av hela tiden, intrenet fungerar inte och den omformaterar om sig själv, men nej det är inget fel på den. Mycket märkligt tycker jag. Betaler en försäkring varje månad och varför sitter man då och betalar den om den nu inte hjälper? Måste ringa och prata med dom, blir tokigt på sånt.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0