Fortsättning

Nu är jag hemma igen. Såååå tråkigt att Sara var tvungen att åka till jobbet, men hon ska ringa direkt när hon slutar =)

Men åter till resan. Fick iaf inget i mig att äta men hon bjöd på en kaffe, sen ska jag sätta på datorn så jag kunde blogga och allt det där, men någonting hände och sen var allt PUFF VÄCK. Underbaaart!!!!!! Och ingen backup som vanligt, så ALLA skolarbeten borta återigen. Sen satt det en tjej bakom mig som satt och filade naglarna en timme, inte tyst utan RITCH RITCH!!!!!! Hallå, snälla, kan man inte göra sådant hemma i badrummet? Hela tåget dammade ju.

Men till slut kom jag fram, utsvulten och iriterad, men blev genast på bättre humör när lillebror stod och väntade på mig på perrongen och pappa däruppe. Många kramar och sedan åkte vi iväg och åt lunch innan pappa icg bror åkte till sina jobb. Så itsället för att sitta här hemma så åkte jag och överraskade Sara på jobbet =)

Ikväll blir det WII hemma hos Sara igen =) Wiiiii =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0